قطعات یدکی جیلی

 


جیلی امگرند 7 یکی از مهم‌ترین خودروهای صادراتی این برند چینی است. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که مطابق با سلیقه، مقررات و انتظارات ایمنی اروپا باشد. خودرو جیلی امگرند 7 تنها خودرویی است که در چین طراحی و ساخته شده است تا در رتبه‌بندی‌های تست تصادف Euro NCAP رتبه چهار ستاره را کسب کند.

سپر جلو

لوازم یدکی خودرو جیلی مربوط به سپر جلو در مدل امگرند 7 و در اکثر مدل‌های دیگر که قابل خرید از سایت تیکوما نیز هست شامل موارد زیر است:

                     سپر جلو جیلی

                     براکت سپر جلو راست

                     براکت سپر جلو چپ

                     دياق سپر جلو

                     فوم داخل سپر

                     توری سپر بزرگ

                     توری سپر جلو کوچک

                     خار سپر

                     شبکه داخل سپر جلو

                     زه نقره‌ای سپرجلو

                     بادگیر دیاق سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی جیلی مربوط به سپر عقب در مدل امگرند 7 و در اکثر مدل‌های دیگر که قابل خرید از سایت تیکوما نیز هست شامل موارد زیر است:

                     سپر عقب جیلی

                     براکت سپر عقب راست

                     براکت سپر عقب چپ

                     مه شکن داخل سپر عقب

                     پايه سپر عقب پاييني

                     دیاق سپر عقب

                     فلاپ سپر عقب جیلی

                     فلاپ سپر عقب

جیلی امگرند 7 نسخه سدان خودرو از خودروسازی جیلی که توسط سازنده به عنوان یک ماشین کلاس D معرفی شده است در ابتدای عرضه به بازار با استقبال خوبی روبرو شد. شروع خوب با افزایش محبوبیت بعدی آن در بین رانندگان ادامه یافت.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که تغییر در ظاهر خودروها به یکی از نکات اساسی هر بازسازی تبدیل شد، بنابراین سدان چینی نیز از این قاعده مستثنی نبود. به لطف تحقیقات خلاقانه طراحان چینی، ظاهر خودرو در نسخه‌های بعدی بهبود یافته است. اگرچه نمی‌توان نسخه های قبلی این خودرو را منسوخ خواند، اما قطعا مدل جدید بهتر از مدل‌های قبلی است. شاید به همین دلیل تصمیم به مدرنیزه شدن خودرو با حفظ مهم‌ترین مزیت های خودرو بوده که می توان به قابلیت اطمینان شگفت‌انگیز آن اشاره کرد. با این‌های برای خرید لوازم یدکی خودرو جیلی در مدل‌های مختلف می‌توانید با کارشناسان تیکوما تماس بگیرید. کارشناسان تیکوما با توجه به مدل و سال خودروتان بهترین لوازم یدکی جیلی مناسب را به شما معرفی می‌کنند.

در مدل‌ جدید تر در قسمت جلویی خودرو جیلی امگرند 7، سیستم تقویت نور اپتیکال، جلوپنجره رادیاتور، سپر جلو و پلاک آن تغییر یافت. چراغ‌های جلو، به طور کلی، شکل خود را حفظ کردند پس لوازم یدکی خودرو در مدل‌های مختلف این خودرو برای هم قابل استفاده هستند.

Comments

Popular posts from this blog

برق چیست؟

پول چیست؟

معرفی چند ابزار دقیق