چیلر اسکرال

 

 

چیلر اسکرال نوعی چیلر فرآیندی است که از یک یا چند کمپرسور از نوع اسکرول هرمتیک برای خنک سازی صنعتی یا کاربردهای تجاری استفاده می‌کند.

چیلرهای اسکرال دو نوع هستند. هوا خنک و آب خنک. اسکرال چیلر میدیا دارای طراحی گرمسیری هستند که کارایی عملیاتی آنها را در دمای بالای محیط نیز تضمین می‌کند. این چیلرها دارای نصب آسان هستند اما برای مدیریت کاربردهای بارهای مختلف نیز مناسب هستند.



انواع چیلر اسکرال هوا خنک مانند چیلر میدیا به بازده انرژی بالا معروف هستند. اینها به طور ویژه طراحی شده‌اند تا در شرایط آب و هوایی شدید گرمسیری به خوبی کار کنند. چیلرها مطابق با استانداردهای بین المللی صنعت تست می‌شوند. چیلر اسکرال کاربر پسند و آسان برای نصب هستند. این تجهیزات شامل پمپ سیال و مخزن ذخیره روی پایه است.

انواع چیلرهای اسکرال آب خنک مانند چیلر میدیا آب خنک، دوستدار محیط زیست هستند. چیلرهای اسکرال آب خنک به راحتی نصب می‌شوند و می‌توانند در شرایط آب و هوایی گرمسیری به خوبی کار کنند. چیلرهای اسکرال بر اساس استانداردهای کیفیت بین المللی طراحی و آزمایش شده‌اند. کارکرد این تجهیزات آسان است و عملکرد بهینه را تضمین می‌کند. اندازه این تجهیزات جمع و جور است که کار با آن را آسان می کند.

کمپرسورهای چیلر اسکرال

کمپرسورهای اسکرول اندازه محدودی دارند. اگرچه فناوری به طور مداوم در حال بهبود و افزایش اندازه آنها است، بزرگترین کمپرسور اسکرول فعلی که می‌توانید بخرید 40 اسب بخار است. بنابراین اگر به بار خنک کننده بیشتری نیاز دارید، به چند کمپرسور نیاز خواهید داشت. در حالی که این می‌تواند یک مزیت باشد، باید اطمینان حاصل کنید که چندین کمپرسور در یک مدار استفاده نمی‌کنید.

Comments

Popular posts from this blog

برق چیست؟

پول چیست؟

معرفی چند ابزار دقیق