کاربرد دیزل ژنراتور

 

دیزل ژنراتورها به دلیل طراحی ساده خود که نگهداری از آن آسان است و برای دوام طراحی شده اند، شناخته شده اند. آنها همچنین دارای یک موتور بی صدا هستند که آنها را برای نصب بدون مزاحم در هر محیطی ایده آل می کند. در حالت عادی، این نوع ژنراتور بین 5 تا 15 کیلو وات تولید می کند، اگرچه می توان آن را با افزایش ظرفیت متناسب با نیازهای خاص طراحی کرد. دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی است. از گرمای خروجی اگزوز موتور برای گرم کردن میل لنگ موتور استفاده می کند که انرژی میل لنگ را برای کارکردن دستگاه فراهم می کند. دینام برای تولید برق با استفاده از انرژی دورانی گرفته شده از میل لنگ استفاده می شود. یک دیزل ژنراتور بزرگ می تواند برق کافی برای تامین برق صدها خانه را تامین کند.



دیزل ژنراتورها برای طیف وسیعی از کاربردها ساخته شده اند. آنها در اندازه، قدرت و سطوح مختلف پیچیدگی و همچنین در پیکربندی های مختلف موجود هستند. ویژگی های اصلی که آنها را از یکدیگر متمایز می کند عبارتند از: نوع سوخت (ژنراتورها را می توان با سوختی متفاوت از سوختی که برای تغذیه خود استفاده می کند کار کرد)، ظرفیت مخزن سوخت، راندمان، سطح صدا و سایر ویژگی های کاهش صدا از جمله محفظه های مختلف و صدا خفه کن و غیره. دیزل ژنراتورها یک انتخاب عالی برای تولید برق دیزلی هستند. دیزل ژنراتورها به دلیل قابلیت اطمینان، کارایی هزینه و عملکرد بی صدا برای بسیاری از کاربردها ایده آل هستند.

دیزل ژنراتورها برای مکان هایی که دسترسی محدود یا بدون دسترسی به شبکه برق وجود دارد ایده آل هستند. ما همچنین گزینه‌ها و ارتقاهای سفارشی را ارائه می‌دهیم، بنابراین ژنراتورهای دیزلی ما می‌توانند برای رفع تمام نیازهای شما پیکربندی شوند. دیزل ژنراتور به طور گسترده در مناطق دور افتاده و طبیعت برای تولید برق استفاده می شود. دارای قابلیت اطمینان بالا، عمر طولانی و قیمت پایین تر است. علاوه بر این، دیزل ژنراتور می تواند انرژی پاک را بدون افزایش مشکلات زیست محیطی ارائه دهد. دیزل ژنراتورها در هر خانه ای که خارج از شبکه برق است، ضروری است. واحدهای ما را می توان به جای انرژی خورشیدی برای تامین برق مورد استفاده قرار داد، یا می توان آنها را به صورت زنجیره ای به هم متصل کرد تا در صورت نیاز خروجی انرژی اضافی را فراهم کنند.

Comments

Popular posts from this blog

برق چیست؟

پول چیست؟

معرفی چند ابزار دقیق